Zmluva o poskytovaní virtuálnej služby
uzatvorená podľa § 269 ods.2 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zmluva o spolupráci)
medzi zmluvnými stranami:
obchodné meno:
sídlo:
IČO:
zapísaná:
zastúpená:
(ďalej len „ Objednávateľ “)
a
obchodné meno: WANART, s. r. o
sídlo: Biela 422/5, Bratislava, mestská časť Staré Mesto
811 01
IČO 53059492
DIČ 2121294626
DIČ DPH SK2121294626
zapísaná: Okresný súd Bratislava I, Vložka číslo: 146537/B
zastúpená: Mgr. Barbora Krajíčková
(ďalej len „ Dodávateľ“)
Preambula
Zmluvné strany sa dohodli na uzatvorení tejto Zmluvy o spolupráci a na definovaní svojich práv a povinností, Objednávateľ má záujem využívať služby iFlorian, ktoré sa mu Dodávateľ zaväzuje poskytnúť v rozsahu uvedenom v tejto Zmluve o spolupráci a za podmienok dohodnutých zmluvnými stranami v ustanoveniach tejto Zmluvy o spolupráci.
Pojmy
- Služba iFlorian – poskytnutie virtuálneho servera a služieb Poskytovateľa Klientovi za úhradu za podmienok určených v Zmluve o poskytovaní Služby iFlorian spolu so zabezpečením možnosti prenosu dát z a do virtuálneho servera prostredníctvom Klientom zmluvne zabezpečeného poskytovania verejnej elektronickej komunikačnej služby. Poskytovateľ nezodpovedá za riadne poskytovanie verejnej elektronickej komunikačnej služby Klientovi prostredníctvom Klientovho zmluvného poskytovateľa. V rámci Služby iFlorian sú poskytované voliteľné služby špecifikované v bode II. Tejto osobitnej zmluvy.
- Poskytovateľ – obchodná spoločnosť WANART, s. r. o, Biela 422/5, Bratislava, mestská časť Staré Mesto 811 01, zapísaná Okresný súd Bratislava I, Vložka číslo: 146537/B, IČO: 53059492, DIČ: 2121294626, IČ DPH: SK2121294626
- Klient – fyzická/právnická osoba, ktorá platne uzavrela s Poskytovateľom Zmluvu o poskytovaní Služby iFlorian.
- Zmluva o poskytovaní Služby iFlorian – písomná zmluva uzavretá medzi Poskytovateľom a Klientom podľa §269 ods. 2 zák. č. 513/1991 Zb. (Obchodný zákonník) za účelom poskytovania Služby iFlorian.
- Uzavretie Zmluvy o poskytovaní Služby iFlorian a jej zmeny
- Poskytovateľ poskytuje Službu iFlorian Klientovi/Klientom na základe Zmluvy o poskytovaní Služby iFlorian, na základe týchto Osobitných obchodných podmienok poskytovania služby Službu iFlorian.
| špecifikácia služby | počet | EUR bez DPH / mesiac |
1. | Zverejňovanie hlásení na web stránke obce | 1 | 2,00 € |
5GB zvukových stôp k zverejneniu |
2. | Diaľkové ovládanie – vzdialený prístup | 1 | 2,00 € |
Diaľkové ovládanie zariadenia cez proxy server |
Za každé dalšie diaľkové ovládanie | 1 | 1,00 € |
3. | Aktívny monitoring – Grafana + Prometheus | 1 | 3,00 € |
Sledovanie stavu Floriana , zasielanie informačných e-mailov |
4. | Zálohovanie dát – 1x denne | 1 | 2,00 € |
Zálohovanie dát (5GB) Floriana na iCloud |
5. | Riadenie IP modulu | 1 | 2,00 € |
Vzdialený prenos signálu cez IP modul | 1,75 € |
Ďalšie prístupy | 1 | 1,25 € |
- Súčasťou poskytovania Služby iFlorian nie je dodávka koncových zariadení a ich riešení, ibaže je v Zmluve o poskytovaní Služby iFlorian dohodnuté medzi Poskytovateľom a Klientom inak.
- Zmluvu o poskytovaní Služby iFlorian je možné zmeniť iba dohodou Poskytovateľa a Klienta, okrem prípadov zmien podľa týchto Osobitných obchodných podmienok.
III. Zmeny Osobitných obchodných podmienok
- V prípade zmien týchto Osobitných obchodných podmienok je Poskytovateľ povinný uverejniť nové znenie týchto Osobitných obchodných podmienok na svojej internetovej stránke a upovedomiť o tejto skutočnosti Klienta. Upovedomenie o zmenách týchto Osobitných obchodných podmienok zašle Poskytovateľ Klientovi v najbližšom vyúčtovaní.
- Klient je oprávnený v priebehu 30 dní od doručenia upovedomenia o zmenách Osobitných obchodných podmienok voči týmto zmenám vzniesť u Poskytovateľa písomne pripomienky. V prípade, ak márne uplynie lehota na uplatnenie pripomienok ku zmenám týchto Osobitných obchodných podmienok podľa predchádzajúcej vety a Klient žiadne pripomienky v tejto lehote nevznesie, platí, že zmluvný vzťah medzi Poskytovateľom a Klientom založený Zmluvou o poskytovaní Služby iFlorian sa riadi novým znením Osobitných obchodných podmienok.
- V prípade vznesenia pripomienok ku zmenám Osobitných obchodných podmienok sa Klient a Poskytovateľ zaväzujú dohodnúť na novom znení Osobitných obchodných podmienok dohodou. Pokiaľ ku dohode nedôjde, zmluvný vzťah medzi Poskytovateľom a Klientom založený Zmluvou o poskytovaní Služby iFlorian sa riadi pôvodným znením Osobitných obchodných podmienok.
- Práva a povinnosti Poskytovateľa a Klienta
- Klient má právo na riadne, včasné a kvalitné poskytovanie Služby iFlorian.
- Klient má právo na bezplatné odstránenie prípadných porúch Služby iFlorian, ktoré nezavinil.
- Klient má právo na vrátenie pomernej časti úhrady za poskytovanie Služby iFlorian za čas jej neposkytovania.
- Klient má právo na zasielanie vyúčtovania poskytovanej Služby iFlorian vo forme daňového dokladu spolu s prílohou, v ktorej budú špecifikované spoplatňované služby.
- Klient má právo na reklamáciu kvality poskytnutej Služby iFlorian.
- Klient je povinný si zabezpečiť dostupnosť verejnej elektronickej komunikačnej služby prostredníctvom tretej osoby alebo z vlastných zdrojov, nakoľko Poskytovateľ verejnú elektronickú komunikačnú službu neposkytuje.
- Klient zodpovedá za pravdivosť ním poskytnutých identifikačných údajov a je povinný na požiadanie Poskytovateľa verifikovať svoje identifikačné údaje spôsobom určeným Poskytovateľom.
- Klient je povinný používať Službu iFlorian v súlade s týmito Osobitnými obchodnými podmienkami, v súlade so Zmluvou o poskytovaní Služby iFlorian a vo výnimočných prípadoch aj v súlade s pokynmi Poskytovateľa, ktoré nie sú uvedené v týchto Osobitných obchodných podmienkach.
- Klient je povinný uhrádzať Službu iFlorian riadne a včas.
- Klient je povinný oznámiť Poskytovateľovi bezodkladne každú zmenu svojich identifikačných údajov.
- Poskytovateľ je povinný zabezpečiť riadnu, plynulú a kvalitnú Službu iFlorian v rozsahu dohodnutom v Zmluve o poskytovaní Služby iFlorian.
- Poskytovateľ je povinný bezodplatne odstraňovať prípadné poruchy CLOUD Služby iFlorian, ktoré nezavinil Klient.
- Poskytovateľ je oprávnený na nevyhnutne potrebný čas obmedziť alebo prerušiť poskytovanie Služby iFlorian z dôvodu vykonávania opráv, servisu, údržby alebo inštalácie nových prvkov virtuálneho serveru.
- Poskytovateľ je oprávnený prerušiť poskytovanie Služby iFlorian v prípade omeškania Klienta s úhradou Služby iFlorian o viac ako 20 dní.
- Trvanie Zmluvy o poskytovaní Služby iFlorian a jej ukončenie
- Pokiaľ v Zmluve o poskytovaní Služby iFlorian nie je uvedené inak, platí, že Zmluva o poskytovaní Služby iFlorian sa uzaviera na dobu neurčitú.
- Pokiaľ je Zmluva o poskytovaní Služby iFlorian uzavretá na dobu určitú, jej platnosť a účinnosť sa končí uplynutím dojednaného času, pokiaľ sa Poskytovateľ a Klient nedohodnú inak.
- Zmluva o poskytovaní Služby iFlorian zaniká:
- a) písomnou dohodou Poskytovateľa a Klienta,
- b) smrťou alebo zánikom Klienta,
- c) zánikom Poskytovateľa,
- d) písomnou výpoveďou alebo písomným odstúpením za podmienok uvedených v týchto Osobitných obchodných podmienkach.
- Klient môže Zmluvu o poskytovaní Služby iFlorian vypovedať s udaním akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu s dvojmesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po kalendárnom mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Poskytovateľovi.
- Poskytovateľ môže Zmluvu o poskytovaní Služby iFlorian vypovedať s udaním akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu s dvojmesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po kalendárnom mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Klientovi.
- Klient je oprávnený odstúpiť od Zmluvy o poskytovaní Služby iFlorian, ak:
- a) Poskytovateľ opakovane ani po reklamácii neposkytuje Službu iFlorian riadne, plynule a kvalitne a tieto vady Klient v odstúpení špecifikuje,
- b) Poskytovateľ opakovane neodstráni poruchu poskytovania Služby iFlorian,
- c) Poskytovanie Služby iFlorian bude prerušené na dobu dlhšiu ako 15 dní bez ohľadu na dôvod prerušenia.
- Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy o poskytovaní Služby iFlorian, ak:
- a) Klient je v omeškaní s úhradou za poskytovanie Služby iFlorian po dobu dlhšiu ako 60 dní,
- b) Klient uviedol v Zmluve o poskytovaní Služby iFlorian nepravdivé identifikačné údaje,
- c) Klient využíva Službu iFlorian v rozpore s týmito Osobitnými obchodnými podmienkami alebo v rozpore so Zmluvou o poskytovaní Služby iFlorian.
- Nároky z ukončeného zmluvného vzťahu na základe Zmluvy o poskytovaní Služby iFlorian vzniknuté pred jej ukončením nie sú jej ukončením dotknuté.
- Úhrada za poskytovanie Služby iFlorian
- Cenník Služby iFlorian je uvedený v bode II. tejto zmluvy.
- Výšku úhrady uvedenú v Zmluve o poskytovaní Služby iFlorian je možné zmeniť iba po dohode Poskytovateľa a Klienta a to vo forme dodatku ku Zmluve o poskytovaní Služby iFlorian.
VII. Osobné údaje Klienta
- Poskytovateľ je oprávnený spracúvať a Klient uzavretím Zmluvy o poskytovaní Služby iFlorian vyjadruje svoj výslovný súhlas so spracúvaním týchto svojich osobných údajov Poskytovateľom na účely poskytovania Služby iFlorian:
- a) Meno a priezvisko, prípadne akademický titul, ak je Klientovi udelený, resp. obchodné meno,
- b) Adresa trvalého, resp. prechodného bydliska, resp. sídlo,
- c) IČO, ak ho má Klient pridelené,
- d) Telefonický kontakt,
- e) Emailový kontakt.
- Osobné údaje uvedené v bode 1 tohto článku je Poskytovateľ oprávnený a Klient mu na to udeľuje svoj súhlas, spracúvať za účelom:
- a) Plnenia Zmluvy o poskytovaní Služby iFlorian,
- b) Vyúčtovania úhrady za Službu iFlorian,
- c) Vypracovania zoznamu Klientov pre potreby Poskytovateľa,
- d) Poskytovania súčinnosti v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky orgánom oprávneným požadovať tieto údaje.
VIII. Reklamácie
- Reklamáciu je potrebné podať písomne na helpdesk@wanart.sk v lehote do 30 dní odo dňa zistenia závady poskytovanej Služby iFlorian. Márnym uplynutím tejto lehoty právo na reklamáciu Klientovi zaniká.
- V reklamácii je Klient povinný uviesť svoje identifikačné údaje zo Zmluvy o poskytovaní Služby iFlorian, a to najmä meno a priezvisko alebo obchodné meno, adresu bydliska alebo sídla alebo miesto podnikania, IČO, číslo Zmluvy o poskytovaní Služby iFlorian a jasným a zrozumiteľným spôsobom popísať reklamovanú vadu.
- Klient má právo na vrátanie pomernej časti úhrady za čas neposkytovania Služby iFlorian riadne a kvalitne. Preplatok započíta Poskytovateľ na najbližšiu splatnú úhradu za poskytovanie Služby iFlorian a ak započítanie nebude možné, Poskytovateľ vráti túto čiastku Klientovi spôsobom, ktorý bude medzi nimi dohodnutý.
- Poskytovateľ reklamáciu po doručení bezodkladne prešetrí tak, aby bolo čo najskôr obnovené riadne a kvalitné poskytovanie Služby iFlorian. Výsledok prešetrenia oznámi Poskytovateľ Klientovi v lehote do 30 dní od doručenia reklamácie.
- Reklamácia vo veci prešetrenia výšky úhrady nemá odkladný účinok na ďalšie úhrady za poskytovanie Služby iFlorian.
- Záverečné ustanovenia
- Klient uzavretím Zmluvy o poskytovaní Služby iFlorian potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Osobitnými obchodnými podmienkami, ktoré sa zaviazal dodržiavať a postupovať v zmysle práv a povinností v nich uvedených.
- Dňom nadobudnutia účinnosti týchto Osobitných obchodných podmienok nahrádza toto znenie všetky doterajšie znenia Osobitných obchodných podmienok.
V ………………….., dňa ……….
___________________________ _____________________
Objednávateľ Dodávateľ